skola - ja/nej?

jaha nehe jaha. nej jag har blivit värre det här med att blogga igen har jag märkt, börjar väl bli lika idélös nu som innan. eller ja, helt ärligt så glömmer jag bort det :$ .. sov iallafall hemma hos min älskling inatt, men konstigt nog sov vi i olika rum, (låter sjukt ja.. men han somnade innan och låg helt åt helvete i sängen, så gick knappt lägga sig, så hans mamma fixade åt mig i camillas rum sålänge) jag gick dock in till honom imorse när han själv hade vaknat till lite och sen somnade vi om båda två. varit hemma hos honom hela dagen och faktiskt gått runt och småstädat lite. städade hans rum.. dammade, plockade ordning, damsugade och hängde in kläder i garderoben. under tiden jag höll på att plocka med hans kläder och lite annat i rummet så sov han faktiskt ;$ heh men jag hade tråkigt så valde ju själv att göra det. nu är jag iallafall hemma och ligger som vanligt med datorn på magen, hähä.. tänkte berätta en liten grej nu också..

jag har funderat på att hoppa av skolan men bara tillfälligt.. med det menar jag att jag börjar om till hösten. tar ledig en liten tid bara för att sedan börja om helt på nytt.. ettan om igen! fast kanske på en annan linje. ex omvårdnad. men jag är fortfarande ganska osäker.. hotell är ju något jag är intresserad av, flygvärdinna osv. och jag vill ju sjukt gärna ta studenten med mina vänner i örebro. jobbigt också, behöva gå om tre år istället för att gå ett och ett halvt nu bara innan studenten är klar. men som sagt .. osäkert! Har för mycket skit som ska mot mig nu, frånvaron är åt helvete. har massa plugg kvar från ettan samt saker redan nu från tvåan. inte ens gått en termin på tvåan än, sjukt! så jag ligger GANSKA så mycket efter. och jag klarar inte av all press när jag redan har det svårt. men vi får se, klarar jag det eller klarar jag det inte? det är frågan..

det var det jag tänkte säga, ni får gärna slänga in en kommentar av hur ni tycker jag borde göra, och varför! skulle vara kul att veta, kanske får mig på rätt spår. eftersom jag själv inte vet vad det är än. aja.. jag saknar min älskling rasmus redan, varit ifrån honom.. ungefär två timmar. för lång tid alltså. ska börja träffa han mer nu tror jag, börjar bli så sällan. visst kanske är bra så man inte tröttnar på varandra, men jag tycker allt att vi borde träffas lite oftare än vi gör nu.. hih! aja dags att pysa, ska slå på en film eller något liknande.. ha de bra.  Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0