godnatt saja

sitter med älskling liggandes bredvid mig just nu. karljäveln har druckit lite idag igen. hehe natten som varit sov jag ganska oroligt måste jag säga.. vaknade flera gånger och svettades konstigt nog även när jag var iskall. men vaknade med älskling, har ju knappt sovit med honom nu när jag varit sjuk, blivit helt fail på det. men nu äre på g igen hih :$  dagen har bara blivit att umgås en del med alexandra och sen myst framför en film med godis och cola filmen var the orphanage (barnhemmet) och strax blir det att sätta igång en till som jag kan bli trött till så jag kan sova sen..en äcklig sak nu är att hela min kropp kliar, och det är inte lite.. tröjan jag nyss satte på mig kliar som aset, vet inte om det beror på fel tvättmedel eller något annat, något står iallafall inte rätt till, sticks på hela ryggen, benen kliar så jag snart kommer klia dom blödande och känns som ett äckligt myggbett? strax ovanför örat.. inte bekvämt. aja nu har ja inge mer att skriva än godnatt.. så hoppas ni haft en trevlig fredag igår, och en riktigt trevlig lördag.. Puss&godnatt<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0