4 advent.

julafton snart , de gillar vi inte.. blir bara en massa tjat hit och dit hela tiden.
visst, kul att träffa folk man inte träffar ofta, kusiner, bröder osv! ingen speciell
dag alls tycker jag, kanske är nu innan bara , vi får hoppas det ändrar sig när
dagen väl kommit! men för mig är det ingen riktig jul om det inte är en vitjul
och det verkar ju inte som vi ska få det i år..

stockholm, bröllop och nyår,  9dagar kvar sen blir det att åka till sthlm
för shopping underbart! :) blir att köpa vissa grejer, julklappar till folk jag
inte träffar föränn efteråt ,födelsedags present åt jennifer och försöka hitta
en fin bröllopspresent eftersom carolina och fredrik gifter sig om 10dagar, 31dec!
och vi får hoppas på party efter, det är något jag längtar till där emot! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0