:*

okey, klockan är lixom 15:20 just nu och jag kom nyss hem,
först blev det örebro igår vid halv tolv, och pappa hämtade mig
vid nio tiden? och skulle hem, men nathalie ville leka med mig
så det blev direkt till henne istället, så nu är första gången jag
är hemma på typ, 28 timmar.. dendu! aja iallafall, sen blev det
persson, vilket var en del kul folk där.. blandannat, gabba, jonte
ludde, mattias, jimmy, och såklart persson och överman lite..
och hela kvällen blev helt katastrof, allt blev fel men aja, hoppas
det blir bättre! men nu fan ska ja ta mig något att äta! :| jag har
bara ätit en cheeseburgare och några få pommes på ca, 41 timmar
mysigt va? nu blire käk vill jag lova ! :D aja nu ska ja hoppa in i
duschen också sen blir det nathalie (y'
have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0