fuckit ;s

allt är väl bra jävla underbart va? jag är sjuk, mamma börjar bli
och lisa skjutsade nyss emelie till akuten.. hon måste kolla sin
rygg, för hon kan inte göra någonting utan att det gör skit ont, man
ser det på henne, visst hon säger det också men usch mår inge
bra av att se henne sådär! hoppas dom tittar noga på det och ger
henne någonting som tar bort eller iallafall dämpar det onda..
aja, min hals har varit helt okej nu ett bra tag men känns som det
onda börjar komma tillbaka lite nu, haft lätt att svälja men visst
jag har varit svullen hela tiden men inte gjort ont när ja svalt eller
något men nu börjar det kännas igen.. fuckit! ;s jag ska iallafall
till stockholm i morgon om ja inte får feber och de inte blir värre
samma gäller bröllopet (y'     pusssssssss (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0