iiih, fyfan..

iiih, fyfan.. Stockholm imorn, bröllop på nyår och fest men visst
härligt, ja blir sjuk så ja missar hela skiten och får vel sitta
hemma och ruttna ;/ ..  och jag kan fortfarande inte ens svälja
vatten utan att de gör ont, eller om ja bara sväljer så man gör
nejnej, det funkar inte, såklart ska det göra så jävla ont, hoppas
nästan på att mamma ringer vårdcentralen så vi kan gå dit och
få pencillin (stavning?) så det går ner fortare eller något, orkar
inte ha det såhär.. kan inte sova, nothing.. vaknar upp typ 50
gånger varje natt, mysigt äre inte då?.. inte alls! men febern är
borta just nu iallafall, men who knows.. kanske kommer tillbaka
sen, så som den va igår, fram o tillbaka heeeeela tiden!


Måndags morgon; idag blir det väl antagligen inget annat än
att ligga i sängen / soffan och titta film osv! 4-5 dagen jag typ
inte äter nått, visst en macka eller något hit och dit, det bara
går inte äta ;s  visst nu kan ja inte svälja för halsen och har
typ ingen matlust, men är heller knappt hungrig ;s.. blir typ inte
det längre.. det ända bra med det är att man kanske går ner
lite i vikt (a' , nejdu, klockan är 11:39 och jag ska försöka sova
lite till tror jag, iallafall lägga mig framför tvn och se om de går
pallar inte va uppe mer just nu,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0