christmas eve 08'

julafton 2008' det blev mycket bättre än jag först trott, trodde allt
skulle vara åt helvete pga mitt humör och icke julstämning!
men allt blev helt kul ändå, först kom bror hit och åt, titta kalle
anka och bara var allmänt trevligt social. och emelie och jag
fick dessutom pengar i julklapp utav honom, och mamma gav
honom hans och ias julklappar! mysmys! vid sex bar det av mot
örebro, till farmor och resten där borta, där blev det fika, sen
eftersom alexander var så ivrig att få öppna paket, så delades
det ut till oss, mysmys! och alex fick guitar hero, world tour?
aja, vi försökte få igång det ett tag men alla var så ooooerhört
osmarta att dom inte klarade av det, men jag som är så smart
läste noga och såg hur man skulle göra, och se på fan, jag fixade
skiten så vi kunde börja spela (y'    ella goes smart ;b sen hem vid
tio tiden då jag träffade linnéa en snabbis sen hem! :)
puss på dagen!

julklappar;
godis (paradis)
2 par trosor
ett fint ljus
ljuslykta typ
halsband
lampa till mitt fönster
pengar
och ett par hörlurar
(som jag troligtvis inte kommer använda)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0