lotta & alex

lov men ändå upp tidigt , underbart va?  min dag började med att vakna halv åtta för att jag skulle in och duscha, men såklart orkade jag mig inte upp så jag sov till nio då lotta och alex ringde och skulle hämta mig. så jag tog med mig kläder och tog ett varmt bad hos dom när vi kommit fram helmysigt! och strax efter vi kommit hem hit stack lotta till jobbet och vid elva gjorde jag mat till alex och mig ;),  ja, det finns inte alls mycket att säga än sålänge, blir bättre senare antar jag! :)
have a nice day people!


Kommentarer
Postat av: Linda

så ska det se ut! ett inlägg MINST/dag (a) hihi, skadar aldirig med fler, för så kan du bli en av de mest aktiva :D <3

2008-12-22 @ 16:09:51
URL: http://lindakekkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0