mensvärk & julstäd (y'

jag har kommit fram till, att jag verkligen hatar mens och mensvärk!
visserligen har jag inte fått min mens just nu, men mensvärken kommer
ca en vecka innan, helt fantastiskt! gud, jag vaknade imorse med halsont
och mensvärk, kan det bli bättre? men jag vaknade iallfall bredvid nathalie
bby! (:  haha, vi gick och la oss typ vid halv tre igår, men vi somna kanske inte
föränn halv fyra? :), eller ja, nathalie försökte sova men ja höll henne halvt vaken
med att försöka prata med henne och sen smsade jag med en sötplutt!  :$

idag blir det städning i mitt rum, har inte orkat med det än så idag måste
det allt bli av, julafton imorgon! massa städ hela dagen lång typ, damma,
dammsuga, torka golv och byta lakan (y' ,visst de va inte längesen jag städade
men nu är det faktiskt jul, då måste jag piffa upp det lite extra sådär! :)
puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0