merry christmas ;D

först och främst ska jag vel säga GOD JUL!  :), och jag har sån jävla
tur om jag ska vara ärlig, jag tycker inte alls det är en julafton om det
inte är snö, men vafasiken det har snöat inatt , så nu är det lite vitt ute,
inte mycket men ändå lite =).. och jag hoppas alla får en underbar
julafton, jag själv ska försöka lyfta upp hakan och inte vara på så
dåligt humör! jag har ju en sms kompis annars, right bea ;)? tss, aja
först blir det att vara hemma eftersom bror kommer, och sen bär det
av mot örebro, till farmor och resten där! :) (hoppas de blir braaa)

igår satt jag uppe till ett halv två? minns inte riktigt, men somnade kanske
två halv tre, och sen vaknar jag klockan sju? vafan är det här! hahah! låg
i sängen fram till typ åtta, halv nio, sen kunde jag äntligen somna om en
timma så jag vaknade halv tio, underbart! men jag är hur trött som helst!
aja, snart blir det dusch och sen fixx, så jag har det gjort! men innan allt,
så smsade jag med nona! sötfan,  och hans sms.. rawr blir glad av han!
aja, nu har jag inget mer att skriva, kommer vel senare under dagen antar
jag, senare i eftermiddag eller till kvällen, have fun people!

     

Kommentarer
Postat av: Beatrice

iih, självklart ((= sms;a mig så fort de är nått (a <3

2008-12-24 @ 15:44:15
URL: http://bbbeahh.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0