no name (y'

du är skrattretande gubben , först helt sär och skäller ut mig
för jag ställde en liten fråga sen helt som om ingenting har hänt?
ts, skäms du inte över hur du själv håller på? hahahah! aja,

tack till bea som är den enda sociala, hah! ;b och fått mig på glatt
humör för resten av kvällen skulle jag tro :) underbart! och tack för
igår, du verkade förstå exakt vad jag menade och du berättade saker
du inte berättat för någon knappt, det måste ändå betyda att du litar på
mig, även om vi inte precis känner varandra? ;$ well..
 i'll keep it to my self!


old pic, men varsegod skratta på! :D i don't care! <3

Kommentarer
Postat av: Beatrice

sööötis ;O :)

2008-12-23 @ 22:15:59
URL: http://bbbeahh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0