siiick

men kuuuuuuuuuul! vaknade med asont i halsen igår och
mådde inge vidare, men tyvärr blevdet bara sämre längre in
på dagen, fick feber och massa skit.. och nu kan ja knappt
prata för ja är as svullen i halsen och ja kan typ inte svälja,
inte ens vatten? usch! sånt som händer ;s jag har hur jävla
ont i min rygg som helst, kan inte ens ligga i min säng nu ;s
gör så enormt jävla ont! och halsen är inge vidare mysig heller
iiih ;( lixom stockholm om två dagar och ja tvivlar på att ja hinner
bli frisk? så det blir nog att stanna hemma för min del, och nyår
blire vel också sitta hemma och ruttna bort, inge bröllop nothing
säämst! aja, min jävla feber går typ fram och tillbaka, ena stunden
fryser jag som ja vet inte vad, andra svettas jag ;o .. aja nu orkar
jag inte sitta här mer..
sköt om er och ha en bra dag (y'


Kommentarer
Postat av: Linda

då blire H&M annars då :$ hhihih

2008-12-28 @ 16:15:57
URL: http://lindakekkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0