stockholm ^

först och främst vill jag bara säga GRATTIS till jennifer
"lillan"  som fyller 16 år idag :D hoppas du haft en bra dag!

Sen till dagen; upp vid sex, dusch fixx sen att sticka till gårn
för att vara i tid till bussen kom. mötte nathalie där vid tio i,
vid åtta åkte vi till stacken, sen därifrån mot eskilstuna för
att ta en rökpaus, toapaus ja vad man nu ville ta och ifall
man ville handla något! för mig blev det bara en ramlösa
utan kolsyra. alltså helt vanligt vatten. (lättare att dricka för
min hals!)
sen bar det av mot stockholm!

Vi i cafégruppen på skrantagårn fick sitta kvar i bussen
eftersom vi skulle vidare till cosmonova och titta på någon
undervattensfilm typ.. när vi kom dit märker nathalie och jag
att det är där vi varit, fast bara i själva "naturhistoriskamuseet"
inte sjävla cosmonova, well.. det jag kan säga om "deap sea"
är att det rent ut sagt SÖG, varnar er gå inte dit, man blir yr,
börjar må illa och får ont i huvudet för det är så stort där i taket
och inte alls intressant att veta vafan hajar och plankton äter
eller något sånt, jaja finns fler filmer men dom är vel lika
värdelösa dom antar jag, who knows* ,
efter cosmonova blev det tillbaka mot stan för att ta och stoppa
något gott i magen, vilket blev mc Donalds! gottgott, blev lix åtta
stycken big mac's beställda, ni kan ju tänka er.. hah! vi fick äta
upp sen fick vi  börja med vårt eget lilla race, alltså shopping!
det jobbiga var att nathalie och jag inte hittade ett skit 8D
konstigt nog i en stad som stockholm, menmen det är vel så
det blir när man inte är van med staden! men när vi hade ca
en timma högst på oss innan vi skulle mot bussen igen började
vi hitta lite småsaker, hittade ett par skor ja ville ha, men min
storlek var slut, tusan också! får kolla här i karlskoga (y'
men jag fick iallafall något litet med mig hem

en persikofärgad typ tunika
lösnaglar
och en typ skjortklänning!


inte mycket men alltid något :) har ju pengarna kvar, så kan ju alltid
hitta någon annan stans där ja vet ja inte har så enormt bråttom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0