090403

min födelsedag, samt ett år sedan mina älsklingar, tokio hotel skulle varit här. jag minns hur jag såg fram emot det, jag var så glad att jag var nära på att spricka utav glädje dagen jag hämtade biljetterna! det värsta som kunde hända, hände.. det blev inställt pga bills halsoperation, han fick inte prata på tio dagar och operationen kunde gjort hans röst helt annorlunda, men det fanns även en riktigt RIKTIGT liten! risk att han kunde bli stum, tur blev det inget utav det, utan han var kvar på det gamla, visst en ytte pytte liten förändring, men inget märkbart.. jag var så depp pga att det ställdes in, men även otroligt orolig hur det skulle bli med bill!  det här är nu en dag jag väntat på, varför vet jag inte men känns bra, men detta är även en depp dag pga tokio hotel såklart, jag kunde fått världens bästa födelsedag, istället fick jag en dom värsta! nu har jag väl inge mer att skriva, puss<3


ett år sedan jag kunde sett dig irl idag.. ;(<3

Kommentarer
Postat av: sandra,

grattis gumman (:

2009-04-04 @ 18:01:24
URL: http://ssaaaandraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0