090404

farmor och dom har precis nyss stuckit här. blev att fika, äta lite tårta och dricka kaffe, eller ja.. cola för min del eftersom jag verkligen hatar kaffe, fick ännu mer pengar, sen en fin typ.. skål av farmor, jätte söt faktiskt! aja nu sitter jag här iallafall och för över en film från emelies minne, en film jag hade råkat ta bort ;$ ops.. men nu får jag den igen, tack och lov! sen ska ja sno en film från pappas dator till emelies minne för att ta det till min dator så att säga, det är alltså min film som pappa har =) pappa har även några filmer i sin filmgrej i storarummet som är "mina" eller ja, han tittar inte på dom ändå eftersom det är en ungdomsfilm, och jag sa att han skulle fixa den, så den ska ja sno in hit, och ja.. dom andra som är en typ av sånna såklart! :) well, nu är jag rätt så uttråkad och försöker hitta på något att göra, men jag har absolut ingen fantasi, vi får väl se vad dagen ger.. puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0