090405

usch, vaknade sju imorse.. förstår inte hur jag kan vakna så himla tidigt, visst jag la mig vid elva igår igen, orkar absolut inte vara uppe när man vaknar så tidigt som jag gör (även om jag inte har skola) men är man van att gå upp tidigt så är det en vana antar jag..kunde iallafall somna om till nio som tur var, drömde även något riktigt sjukt, det går absolut inte förklara jag är lessen, försökte förklara för mamma förut men nej blev inge bra resultat faktiskt.
idag blir det att umgås med elin och nathalie, så vi får se vad det blir för roligt att göra =)!  btw, min frukost blev tårta och ett glas cola imorse, hahah.. är man normal eller är man normal? 8D -iallafall, nu ska ja fixa ordning lite här.. och inte sitta framför den här burken och ruttna =D, skriver senare.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0