090414

whops, klockan har slagit tio över tio här nu, och jag ska strax logga ut här och lägga mig och sova. slipper ställa klockan imorgon också, mamma väcker mig.. mycket bättre väckning tycker jag (a) en lugn röst istället för något jävla pipande som surrar i huvudet. well, idag har jag som sagt spenderat dagen med nathalie. hon kom hit från stan och vi tittade en hel del resor till studenten (ja vi tittar nu, lång tid kvar, men man kan alltid kolla) och vi hittade massa fint, dock var det mesta förlångt från centrum, och vi vill sjukt gärna bo i centrum. eller iallafall nära! vid kvart i sju tog vi bussen till nathalie och sen har vi suttit där och småpratat och bara slappat, tagit det sjukt lugnt så att säga. var nära på att somna där. aaja som sagt nu e klockan mycket, för mig.. eftersom ja ska upp runt fem, halv sex. Puss, GodNatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0