090426

okej, dålig början blir detta men så kan det bli ibland (rätt ofta för min del). vaknade upp runt sju idag igen, och gick upp kvart i nio kunde absolut inte somna om. samma sak igår. ja jag tänkte först berätta lite smått om gårdagen eftersom jag inte bloggade då. men före det vill jag bara säga, om ni minns så beställde jag en bikini och en strandtunika för ett bra tag sedan? äntligen har den kommit, bara lösa ut den på konsum så ären hemma. jaja, tillbaka till gårdagens och.. ja.. dagens.. fram till nu så att säga!
Lördag: vaknade som sagt runt sju och klev upp runt nio. låg framför tvn någon timma eller två. vid tio, elva ja va klockan nu var.. satte jag mig på balkongen och solade, var sjukt skönt väder redan då. satt och solade ett tag då faktiskt, en timma eller något. gick in och åt nått och glodde tv en stund innan jag solade igen. ja, som kort sammanfattning så bestod dagen utav solning.
Söndag: än är klockan inte mycket, tjugo i ett.. och som jag tidigare berättade vaknade jag oerhört tidigt idag också. jobbigt läge! än sålänge har jag bara legat och slappat i soffan, var menat att sola idag också men solen är inte framme så någon solning lär det ju inte bli precis. heh..  har inte hunnit vara ute något än, och får se hur det blir med den saken. mår inge vidare bra faktiskt! så vi får se vad dagen för med sig idag..
har börjat skriva blogg mer sällan har jag märkt.. men jag sitter inte alls vid datorn lika mycket som jag gjorde förut, så det får bli min ursäkt. ska försöka få in iallafall ett litet inlägg per dag, kan inte lova något.. men ska försöka! nu ska jag hoppa in i duschen så jag blir ren och fin 8D. hoppas ni haft en trevlig helg! pussochkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0