17 år idag!

äntligen, nu är dagen jag väntat på ett tag här.. sov hos jennifer igår till idag, därför blev det inget blogginlägg igår. vi pluggade som fasiken igår, gjorde klart ett helt engelska arbete på nåntimma, gick som smort för sjutton! iallafall, imorse när ja kom till skolan, hör man linnéa börja sjunga "Ja må hon leva, ja må hon leva..." och sen kommer hon och mimmi med en present ;$ helsött! öppnade direkt efter matteprovet, och jag blev enormt glad kan jag lova, fick en tokio hotel t-shirt! fick på mig den direkt.. Sjukt snällt, tack flickor! helt underbart ;$ det gjorde min dag! och på svenskan så blev det att hela klassen sjöng för mig, men jag hatar't så jag satt och titta in i väggen typ, eller med händerna för ansiktet och ryggen vänd mot alla, usch! aja, blev faktiskt riktigt kul idag, blev många "grattis & tackanden". slutade tio pga ingen idrott och sköt fram svenskan, oerhört skönt!  fick även reda på igår att vi ska flytta till stan, köpt en lägenhet där istället för att bo här på äckliga skogsrundan! +o(  well, mamma och pappa ska till banken och prata med dom där, men direkt när hon kommer hem ska hon baka tåårta till mig, yummie! nu ska jag ta mig en macka eller nått, inte ätit något idag än och klockan är strax halv tre ;o åt ju inte i skolan pga slutade tio så att säga..!  trevlig helg föresten!, även ha ett trevligt påsklov hörrni ;) pussssssssssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0