äntligen fredag

först och främst vill jag bara säga, trevlig helg! så oerhört skönt.. har varit otroligt härligt väder idag också, var mycket kallare i karlskoga, tyckte jag ;$ värsta är att man haft skola och därför varit inne mesta tiden, var verkligen kokhett ute på förmiddagen! jag skojar absolut inte. fick sitta och lyssna på en författare, minns faktiskt inte va hon hette.. men hon läste ett stycke ur en bok hon håller på att skriva som ska va klar nästa vecka, men kommer ut i augusti eller va hon sa, och berättade saker och lät oss ställa frågor osv.. vääääldigt tröttsamt kan ja ju säga!  Katarina von Bredon eller va hon hette.. minns faktiskt inte. skiter i't också. iallafall åkte med fredrik på bussen idag eftersom nea tog tåget med ttn. gick även med fredrik en bra bit från bussen sen, eller ja.. kanske tio minuter (a) haha! och nu sitter ja här hemma framför denna dumburk och diggar musik ska ni veta ;)!
OCH VET NI? JESSICA (vanessas och gastons mamma) FICK SIN BEBIS I FÖRRGÅR NATT. och han ska heta neo.så jag är sjukt taggad på att se honom, hon åker hem från BB idag så hon skulle höra av sig när hon kommit hem, så ska ja hälsa på och träffa mina favoritungar.. (om dom är hemma) sen såklart den nya bebisen, som även den kommer bli min favorit! (a) älskar man barn så gör man, inget att göra något åt hih :$ ska sno med mig bebisen till skolan ;E eller gaston/sessa.. så ja får lite kul iallafall, mohha! sessan har ju sagt förr att hon ska med mig till skolan och hjälpa mig.. gumman, hon är så söt! <3 och nu ska ja dra.. hare kul ikv och tare försiktigt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0