*april april*

första april idag, men kan säga att jag inte blivit lurad än.. ett försök till det men jag förstod det så det visst inte lika kul! =) kan även säga att det är underbart väder idag, var lite småkyligt imorse, men sen kom solen och drog värmen med sig, helt jävla fantastiskt så att säga! riktigt vårväder idag, såg även några tussilagos vid vägkanten när jag åkte hem med bussen förut.. ooh, på tal om buss.. linnéa och jag fick lite bråttom då vi ville med kvart i tre bussen, (vi hann)  men i all fart satte linnéa sina mysbyxor bak och fram, och ja.. hon fick ändra i bussen kan jag ju säga ;E satt längst fram och jag satte mig för och höll min jacka åt sidan och andra sidan låg hennes jacka och väska och täckte det hela. hon fick iallafall byxorna rätt till slut, men riktigt kul var det! jag vet inte om det var pga vädret, men jag kan säga att vi var båda überglada, satt med varsin hörsnäcka i örat och lyssnade på musik samt mimade till varandra, vi såg oss i "spegeln" /glasrutan framför oss, så vi fjanta oss lite smått ;) kommer någon bild snart så får ni se lite fjant från oss! nej, nu vet jag faktiskt inte alls vad jag ska göra, eller jo! plugga på mitt so prov, tack för påminnelsen kära mobil! (a)<3  -well, har ni blivit lurade idag då? =)
idag är det även olagligt att ladda ner, *suck* så nu får jag nöja mig med mina gamla filmer..nåja, nu är det bäst jag pluggar. vill gärna få in så mycket som möjligt utav provet.. vill ju inte ha ig, ett g om inte mer! :) puss sålänge


hahaha! lite, ja.. andra bilden är menat att se ut som fiskar,
vilket jag inte kunde ;E haha! &tussilgao, såg jag ju som sagt vid
vägkanten, dock inte denna, utan många andra! :)

Kommentarer
Postat av: Néa

Haha så jävla klockren buss resa! jo sitta i bara trosor på bussen är att rekommendera en tråkig dag...ja lovar den blir roligare;)Haha puss på dej bussluffarn!<3

2009-04-01 @ 18:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0