back to school

första skoldagen efter påsklovet idag, och det var otroligt skönt att slippa lektioner första dagen såhär, utan får istället göra smörgåstårta (går ju som sagt hotell- och restaurang och idag hade jag buffé) sen skickade vi dom till skolans butik, visserligen va den stängd men lotta trodde de va öppet, men de är väl skit samma skulle jag tro! fick sluta mycket tidigare idag eftersom vi blev klara, slutade ett, vilket gör att vi fick ta bussen kvart i två.. då passade jag på att sminka mig lite smått, fixa håret osv.. när jag gått av bussen och ska precis över vägen går nathalie ut från väntsalen och så pratade osv. bestämde också att vi skulle hitta på något och hon tar bussen hit u om ca sex minuter.. har inte en aning om vad vi ska hitta på, men de löser sig nog. skönt väder ute är det iallafall, solen skiner och luften är varm.. dock blåser det lite småkallt och molnen finns. men ojoj här äre vår ska ni veta, såg massor utav blommor, maskrosor, krokus, vit/blå-sippor , och knoppar utav tulpaner,  va säger ni äre inte somrigt eller? =D har inte så mycket och säga faktiskt här, har bara skrivit av mig lite, dock inget intressant. nu ska ja plocka lite i mitt rum, nathalie är ju här vilken minut som helst (hennes buss går nu, och är här om ca tio!)  sitt inte inne, jag har suttit inne två av dom finaste dagarna , tre till och med tror jag, och idag ska jag då inte sitta inne, oavsätt vad! =) pussochkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0