falskt skratt, oäkta leende

Dagen har bestått utav falska skratt och leenden, låter sjukt men det är sant. Har absolut inte varit på humör idag, och inte haft något att vara glad åt. Blev som vanligt väckt utav mamma imorse, dock orkade jag inte gå upp utan sa att hon skulle väcka mig ca tjugo min senare, vilket hon gjorde.. men pga detta så missade jag bussen för jag kom på att jag var tvungen att duscha, och jag hade bara hunnit äta min frukost när klockan var tjugo över sex, då bussen går halv sju. så jag satte på datorn för att kolla nästa buss, och hoppade in i duschen direkt efter det. var klar innan som tur var och hann denna gång. kom en timma sent till skolan, och mådde inte alls bra. mådde illa, var helt yr och huvudet dunkade, samt kallsvettig, (förmodligen feber) ´trots allt blev jag kvar hela dagen, dock inge vidare bra humör som sagt.
Väl hemma satte jag mig och åt, och strax efter det fick jag läsa en "berättelse" min syster håller på att skriva, det är egentligen ett arbete som ska lämnas in till skolan, men det var som att läsa en väldigt intressant bok, en sådan man absolut inte bara kan sluta läsa hur som helst. vad det står om vill jag helst inte berätta. hennes ensak, men hon ville veta om det var någon mening som såg konstig ut och om det var dåligt skrivet. Men hon hade väl riktigt tur då eftersom jag kunde kommit i tårar, på ANDRA delen.. nu är hon på tredje, och så mycket jag hade läst var oerhört bra faktiskt, hon borde nog bli smått författare skulle ja tro (a)<3 och nu sitter jag här och ruttnar bort, så jag funderar starkt på att göra något mer vettigt =) Hoppas ni haft en riktigt bra dag jämfört med mig!


I
 promise to be by your side, now and forever.
To me, you're more than special..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0