femtonde april tvåtusen nio

onsdag idag.. efterskolan blev det att gå direkt upp till jessica och hälsa på.. var ett tag sedan jag var där, bra längesen faktiskt. kul att få träffa Sessan och Gaston idag, Vanessa framför allt! eftersom man sett gaston många gånger ändå sådär. de första hon sa var att hon ville sova hos mig och när jag sa att ja skulle till skolan imorgon, så sa hon att hon skulle med och hjälpa mig. hon är bra söt den ungen. sen fick jag inte gå hem när jag skulle.. lilla vän<3aja, medan ja väntade på bussen åkte min bror förbi och jag fick därför skjuts hem utav honom, danke! där väntade nathalie utanför, (som hade tagit bussen ca tio min tidigare.) och vi satte fart in.. åt mat och bara tog det lugnt, och nu runt nio CYKLADE jag? fattar ni? det var första gången sen i somras eller något, iallafall.. bussen var tidig och därför missade hon den, och jag var snäll och skjutsade henne ända hem. sen åkte ja hem igen, ojoj hur jobbigt som helst för sjutton. och nu är jag så himla trött och ska snart sova.. så här säger jag GodNatt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0