finfint väder..

ojoj, vaknade rätt sent idag, även om jag la mig "tidigt" igår kväll, med "tidigt" menar jag tidigare än senaste nätterna då jag lagt mig ca fyra, och nu somnade jag väl .. ett halv två..pappa kom iallafall in och väckte mig halv nio, pratade lite med mig men jag uppfattade inte så mycket av vad han sa eftersom jag fortfarande "sov", (halvsov) och mamma vid.. ja va nu klockan var ;s minns faktiskt inte, så jag har somnat om flera gånger, därför jag vaknade rätt sent.. +att jag vaknade vid fem imorse, usch alltså! well.. nu är det såhär att jag saknar mina bebisar jätte mycket.. Vanessa och Gaston. funderar starkt på att hälsa på dom här någon dag.. =) kanske redan idag , ta ut .. iallafall Sessan så hon får leka, och kanske även gaston.. who knows?  måste iallafall ut i solen efter att ha legat inne några dagar 8D nu kom mami och papi hem, och orkar inte sitta här, dags för tv! pussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0