fredagsmys

idag blev det ju skola som vanligt, sen innan bussen gick blev det stan med linnéa eftersom hon så gärna ville ha ett par byxor.. snygga var dom iallafall, absolut.. bra där néa! ;) sen blev det bussen hem, och strax efter jag kom hem så blev det att sätta sig på balkongen med syster för att prata och småsteka lite i solen, underbart. efter en liten stund kom mami & papi hem och pappa hade ringt tidigare och sagt att vi skulle åka till skokanonen, eftersom det hade premiär idag här i karlskoga (för er som inte vet, har vi i karlskoga precis fått tre nya affärer typ, skokanonen, elgiganten och Ö&B tror ja det hette? )  ja, iallafall. pappa visste ja behövde nya skor därför tyckte han vi kunde kolla där, vi åkte dit och syster följde med, där blev det att köpa fyra par tygskor, ett par till emelie, ett par till mami och två par till mig (a) em -vit , mami- svart , jag. svart & vit :) egentligen var det meningen att jag skulle betala mina skor själv, men ett stort TACK till pappa som betalade dom åt mig! lämnade av emelie vid "som hemma" (ett café, bytte namn från café paris) sen sibylla sen blev jag skjutsad till nathalie och därifrån stack vi till gårn runt sex. eller först hit, sen gårn.. sen har vi chillat på gårn, svarat på frågot om mode, efter som KarlskogaTidningen kom, förbestämt så att säga, blev senare fotografier på oss som var med, skäääääms! blir förmodligen i KT , nästa fredag eller när det var.. skäms påre elinor! iallafall, nu är jag hemma och fryser snart ihjäl, gick ute NU i skjortklänning? kalltkalltkallt säger jag bara. och nu märker jag att det är ett oerhört långt inlägg här, och jag beundrar er som orkat läsa. aja, nu ska jag göra annat inte fortsätta rabbla upp massa ointressant här.. så här sätter jag punkt .
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Néa

Haha tack =D

Jasså var det där du köpte dom =D gött att far din betala =)Hehe å vet du? jag orka läsa allt ;)

Puss påre!<3

2009-04-18 @ 10:13:13
URL: http://neawidmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0