glad påsk! :)

först och främst vill jag bara säga; Glad Påsk! =) shit va är det här? blev väckt vid tio och jag la mig lixom ungefär halv fyra? ojoj, trött! men halvsov och somnade om för mami frågade bara om ja skulle äta, och sen att dom skulle åka ut en sväng.. men nu är klockan strax halv sex och dom är fortfarande ute =D haha.. aja mitt humör har inte alls varit på topp idag, sådär smått sur idag, varför vet jag inte. men vad det än är, allt möjligt så blir ja arg, helt irriterad på ingenting. och skäller istället för att prata och sånt.. haha btw när man snackar om trollen 8D (med det menar jag att mami & papi precis hem) och mami värsta söt, kom in med en choklad kanin och sa glad påsk, danke mutter!<3 nu ska jag inte sitta här, visst bara suttit här ca tio minuter =D skriver ikv.. kyss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0