god morgon:*

ja va ska man säga, vaknade för ca en timma sedan, och kockan är nu tjugo i tio.  två lektioner idag, börjar tio över tolv, men jag fick vara ledig dom lektionerna eftersom jag måste till ungdomsmottagningen idag igen.. skaffa nya p-piller, mina börjar ta slut (n). well, nathalie orkade inte vara i skolan iallafall så hon är påväg hit nu. solen skiner idag, så ja vi får väl se.. kanske blir lite att sola! har absolut ingenting intressant att skriva.. ;s är tom på sånt nu. well igår såg jag en film, "hannah montana the movie" och den var faktiskt toppen bra från min sida! nej nu orkar jag faktiskt inte skriva mer här, hugger som tusan i hjärtat och jag börjar bli smått yr, ingen bra idé att sitta här då.. puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0