godmorgon

vaknade runt sju, åtta idag.. och har absolut inte kunnat somna om, även om jag försökt hur mycket som helst! bara dags att kliva upp och inte ligga där hela dagen, måste ta och städa mitt rum idag, eftersom jag inte gjorde det i torsdags som jag skulle (sov ju hos jennifer) byta lakan och sånna grejer.. farmor och dom kommer även hit idag så det blir att tjocka sig med tårta idag med, men idag köper vi en tårta.. Prinsesstårta, för den mamma gjorde igår kommer absolut inte räcka +att jag skulle kunna äta hela själv pga att den är så himla god! vad jag fått hittills är;

  • Tokio Hotel, tröja..
  • Örhängen
  • Mobil
  • Pengar
  • Godis
kommer förmodligen få mer idag eftersom, farmor och dom kommer som sagt.. nu ska jag ta mig an att börja städa tror jag, har ändå inget bättre för mig just nu =) skriver sen, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0