Godnatt :-*

sitter här och är sjukt trött just nu, dags för sängen efter detta inlägg märker jag. idag har jag faktiskt inte alls gjort någonting, bara tagit det lugnt här hemma. tittat på tv med mami & papi och kollat runt på ellos, nelly osv efter lite kläder, men får allt titta igen, blev inte speciellt noga! kan även säga att jag tog ner alla mina tokio hotel posters från väggarna, men satte upp flaggan över sängen, en svartvit på väggen vid fönstret och en bild på tom på väggen bredvid datorn.. där det satt massa förut! om ni undrar varför så ska vi flytta första juli så jag skulle behöva ta ner dom ändå förr eller senare, och eftersom jag inte gjorde något idag passade jag på, satte upp det andra pga att det inte ska se allt för tomt ut, även om jag själv tycker det är för tomt nu (a) och självklart sitter megatom på dörren fortfarande, han får sitta tills jag väl flyttar (a) ingen tvekan om den saken alltså!
imorgon blir det nog att umgås med elin, det är iallafall vad vi pratat om. hoppas bara på att vädret håller i sig och att det blir lika fint imorgon som det varit dom senaste dagarna! underbart väder kan jag säga. nej nu ni, bäst jag loggar ut och lägger mig innan jag gäspar sönder käken =).. Hoppas ni haft en trevlig helg!
 Godnatt :-*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0