Guten Morgen^

gick helt nyss upp, men har vaknat flera gånger och där efter somnat om.. alexandra har sovit här inatt också, mys på't! och jag ska säga er, jag drömde en sån enormt sjuk grej. vet inte ens hur man ska förklara't faktiskt.. om en timma ska alexandra hem till sin syster också tydligen. =) solen skiner iallafall idag, ett gott tecken.. längtar verkligen till sommarn nu. få sommarlov, flytta, bli faster, och kreta! kan inte bli bättre, eller jo! om tokio hotel kommer såklart -och jag får åka, det har jag redan pratat med mamma om, får låna pengar till det (kommer som sagt var, vara fattig pga kreta!) snällt! :-* ehm ja va blire? kan säga att jag mår bättre än igår iallafall, aldrig bra men bättre. =) ihi, nu ska ja väl va social och inte sitta här och se dum ut.. pussvah?!


trust me when i say that i love you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0