i'm sorry, i can't be perfect..

herregud, förstår mig inte alls på det här.. varför mår jag som jag gör? borde jag inte vara lycklig? vad jag än gör, så blir det fel, och hur mycket jag än försöker anstränga mig att vara glad, så skiter det sig i slutändan.. varför? orkar seriöst inte ha det såhär längre, allt går åt helvete!  " att ge av sig själv, fast man ändå vet hur det blir, man fejkar sin lycka o sen skiter man i't! " nåja, får försöka se saker från den ljusa sidan, och vara nära någon hela tiden, umgås med folk så ofta som möjligt så jag inte får tid att tänka.. 
ska snart börja städa mitt rum eftersom jag inte gjorde det igår, sen blir det att duscha, sen fixx och sen ut med nathalie.. den damen får mig på andra tankar för dagen och kvällen iallafall, puss på henne! eller faktiskt.. orkar inte städa idag heller, tar't imorn :) kommer ut fortare då, så jag inte behöver tänka för mycket mer.. =) nej nu ska ja ta och hoppa in i duschen och fixa mig sörrni =D.  kysssss för sjutton ;)


you're my best friend, from that day you was born until the day i die..
<3

Kommentarer
Postat av: Knut

Lägg av, du är vacker ;) rawr

2009-04-19 @ 19:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0