Kuss und Umarmung<3

snart dags för läggdags tror jag.. visst jag är ledig imorgon, och klockan är tjugo i tolv.. men jag vill försöka vända tillbaka dygnet lite nu.. lagt mig ca fyra, senaste nätterna och därmed vaknat sent.. så jag måste lägga mig nu, så jag vaknar tidigare imorn, annars somnar jag aldrig och då kommer jag inte orka gå upp till skolan, eftersom jag går upp fem.
har varit underbart väder senaste dagarna, men nu i två dagar, då det varit som finaste ligger jag inne i soffan och glor på tv/film? bra elinor, riktigt smart 8D- nej men det är faktiskt så att jag inte orkat göra något, har varit så enormt trött att jag absolut inte orkat något.. ska väl ta och se en film nu innan jag lägger mig så ja blir tröttare ;$ så.. skiver nog inget mer här, så avslutar det här med att säga.. God Natt!<3
<3 Kuss und Umarmung

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0