no school for me today

Blev att stanna hemma från skolan idag, egentligen hade jag ingen riktig förklaring till varför. Orkade bara helt enkelt, vilket jag också sa till både mami och papi, dom gillade det absolut inte, och jag fick därför ringa och sjukanmäla mig själv, dock ljög jag inte om det jag sa, för jag mådde otroligt illa och jag sa också, illamående! blev lättad över att få vara hemma idag faktiskt. klev inte upp förän ca tio då jag satte mig och åt frukost tillsammans med papi. har faktiskt solat idag också, satt på balkongen ett bra tag, visst sprang jag in och ut många gånger men vadårå?.. har faktiskt även tvättat och diskat och fixat lite här hemma, lovade även papi att ja skulle damsuga, vilket jag också ska men inte gjort än. dagen är ju inte slut än!   jag har märkt att på senaste tiden har jag inte alls suttit lika mycket vid datorn. det är faktiskt inte kul längre, sitter ca fem - tio minuter eller något sen kan jag logga ut. händer att jag skriver ett blogginlägg och loggar ut direkt efter det. som sagt, det är tråkigt vid datorn, alltid samma saker.. har väl fått en period nu då jag inte alls tycker det är kul, och inte vill sitta.. sätter mig då jag absolut inte har något bättre för mig.. (om det inte är bra på tv så att säga) nej, nu ska jag faktiskt sätta på en film eller först och främst se om det är något bra på tv.        ha de bra, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0