pft, vilken kompis :s

hallå, torsdag idag, vilket betyder att jag ska städa mitt rum (n) suger gör det, men måste göras.. iallafall, igårkväll när jag la mig så ringer nathalie en stund senare, och det här är alltså runt två tiden. och gråter, för en så kallad kompis skiter fullständigt i henne och nathalie tvingas gå hem själv, från degerfors mitt i natten? vafan är det för kompis? och hennes pengar hade hon och allt, så nathalie kom ingenstans utan att gå, sjukt för fan! så jag pratade med nathalie ca 40 minuter, och sen yttligare några minuter, för senare fick hon skjuts hem utav polisen, som tur var.. jag var så jävla orolig, och blev så enormt jävla förbannad så det verkligen kokade i mig,  så nathalie var den som fick prata av oss två, jag var kortvarig, men ja tror hon förstår ändå, och jag sa, jag pratar med dig ända tills du är säker, jag skiter i hur länge det tar.. och när vi la på, för hon skulle ringa upp snart igen, då låg jag med telefonen i ett stenhårt grepp i handen ifall jag skulle somna! men som tur var kom hon hem till slut, i säkerhet! <3 och det var alltså runt tre som jag fick lägga mig och somnade ganska så fort, och att jag la mig så sent gjorde att jag klev upp för inte alls längesen, visst varit vaken hela morgonen och svarat på massa sms och grejer, men somnat om smått ändå.. turdet! men nu är ändå klockan tolv och det var bäst att ta sig upp, alltså varit uppe en halvtimme nu bara, ojoj! nu ska jag iallafall ta och stoppa något i magen, sen börja städa så jag kan träffa elin senare! :) vill ni något, så är det bara ringa/smsa.. Puss&Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0