regn=mysdag..

idag är det en absolut mysdag, visst klockan har redan passerad dagen, och nu är det hela kvällen till att mysa, klockan närmar sig redan sju faktiskt. har regnat från det jag vaknat och fram till nu, kanske något uppehåll då och då, inte varit noga med att kolla faktiskt, men mulet och grått ute det är det iallafall, men fåglarna kvittrar för fullt ändå.. äntligen är våren här! är sjukt sugen på godis och, och funderar starkt på att gå till konsum och köpa lite sen titta på en film och ha det mysigt.. va tycker ni? för mig låter det som en riktigt bra idé iallafall (a) hm, läste nyss elinas blogg, men såg även på bdb.. en tjej hade varit utanför deras studio och såg killarna, eller på bilden fanns inte bill med, men dom andra tre, och hon tyckte tom hade klippt av sig dreadsen? :| han hade mössa och en sjal så man såg inte så tydligt, men det är en stor förändring det ser även jag på bilderna! hoppas inte ;/ han bär ju sällan keps nu, iallfall inte alls på en av dom senaste bilderna.. jaja! vi får vänta och se.. allt har blivit så förändrat, det jag nyss berättade, bill har precis tvärt emot, skaffat dreads, och ojoj.. massa olika saker! vill ni läsa mer om det får ni faktiskt läsa elinas blogg, det är henne jag får reda på allt utav.. hennes blogg är iallafall ; Kaulitzandthegs.blogg.se för er som är sugna att veta mer .. finns både gammalt och nytt om killarna, bloggen som ni kanske förstår handlar BARA om tokio hotel, och ingenting annat! well.. nu ska ja ta mig i kragen och logga ut från den här dumburken, och lägga mig i sängen och glo film, eller titta film här på datorn, får se vad som blir.. =) hoppas iallafall ni som har påsklov njuter för fullt utav det.. det gör iallafall jag, och jag saknar absolut inte skolan, inte för fem öre.. vill inte tillbaka. aja.. dags att kila. Puss och Kram

i'm never gonna be good enough for you

i'm sorry, i can't be perfect..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0