skola och shopping

som ni ser har jag ändrat lite här i bloggen, bakgrundsbilden samt textstilen.. kan tyvärr inte ändra något mer, suger seriöst på det där. fick prova mig fram vilket bara blev jobbigt i längden. så nu får det se ut såhär tills jag orkar fixa, eller hittar någon bättre. well, idag tog jag med mig fem hundra till skolan eftersom jag och linnéa skulle hitta present åt mimmi som fyller år, samt till mat eftersom vi hade två timmars hål idag, då är det inte någon ide att stanna en timma för att vänta på att matsalen öppnar osv. eller något? aja. kom hem med ca 25-30kr, alltså ca 475-480 kr borta idag. blev faktiskt inte mycket shopping.. köpte mig själv lite saker också, lägg märke till lite ..

  • present till mimmi x2
  • hello kitty strumpor
  • läppglans
  • solglasögon
som ni ser blev det inte mycket, men vi åt på L´espresso, och det är svindyrt faktiskt. men oerhört gott om jag får säga så, åt kycklingbaguett, och den ska ja lova er.. den är skit god! rekomenderar den faktiskt. och jag kan säga, äntligen har jag hittat några bra solbrillor, letat som en tok efter just den modellen men inte hittat. har faktiskt även tittat på Iam förut också, men då fanns dom inte.. tack och bock för dom fanns idag. gillar dom till hundra kan jag säga! eh ja. skulle umgås med nathalie idag också, men än har det inte blivit något. hon håller på med en grej och svarar knappt på sms eller något. så vi får väl se hur det blir, annars myser jag väl till det riktigt här hemma (a) nu ska jag iallafall dra mig från den här dumburken. hoppas ni haft en trevlig dag, för det har jag kan ja lova er! BTW! jag var ovanligt pigg på bussen imorse, och helflum, ni som inte tror mig.. fråga linnéa ;E höll i sig lite under dagen, dock inte alls mycket.. men som sagt, nu ska ja dra mig.. pussochkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0