two days left..

som sagt, första april idag..och som jag skrev innan, inte alls blivit lurad och lär inte bli eftersom jag inte ska vara uppe alls länge till. jag funderar starkt på om det är något fel på mig, för jag har varit extremt trött dom senaste dagarna, alltså.. inte varit såhär förr, visst alltid lite småtrött på dagarna, men senaste dagarna har varit extrema! orkar knappt hålla ögonen öppna ens nu här. Kan även säga att jag varit sjukt duktig idag, har pluggat faktiskt, både samhällskunskap och matte! visst inte alls länge, men matten kan jag göra klart imorn, eftersom jag ändå behöver hjälp och plugga på provet imorn eftersom vi har det på fredag.. har även ett "omprov" i samhällskunskap imorgon så att säga. var inte klar så kunde inte göra det förra gången =). inte alls tränat mycket, men lite iallafall! och mer skare väl bli innan jag slocknar och hela dagen imor'n innan lektionen. har även läst tre kapitel på svenska boken vi ska läsa, kim novak! lite, ja va ska man säga.. komplicerad, svår att läsa, man glömmer av sig lixom. men jag har ju bara läst tre kapitel, den blir väl bättre ju längre in i den man kommer hoppas jag. är halvt död nu, så för att inte bli pigg ska jag lägga mig på dirren.. får ta samhällskunksapspluggandet (lång mening) imorgon, ex på bussen på väg till skolan, samt raster i skolan osv!  bara två dagar kvar, sen har vi påsklov och oj vad jag längtar, fyller även år på fredag vilket ni säkert redan vet pga mitt tjat.. men jag längtar ;$! är ivrig så att säga. nu blir det ett ganska så långt inlägg här märker jag, men det är upp till er om ni orkat läsa eller ej, känner ändå för att bara skriva av mig, lixom.. har egentligen inget att berätta,inte alls något intressant. men det glöder i fingertopparna! men nu ska jag faktiskt sluta, tack och bock för mig! God Natt


smile, cuz' tears won't make it better..

Reality is not a game because here you can't replay or die twice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0