uff, så tråkigt..

finns absolut ingenting att göra, och det värsta är att jag mår inte bra, så ut skulle jag inte orka. men det blir så himla tråkigt att vara hemma ändå, har slut på idér.. inge bra på tv, inte ett dugg kul att sitta framför den här dumburken, och jag har redan sett alla filmer jag har, så ja vet inte riktigt om jag orkar se någon.. herregud alltså det här tar död på mig, finns inte alls nått bra på tv, +att mamma och pappa sitter på tvn med dom bra kanalerna (kanal+ , mf) på min tv har ja ju bara, ett till nio, sen mtv och tv4+ och va vare nu.. ja de va nått mer minns inte ens.. sämst iallafall.  nu ska ja iaf se robinsson med mor &far, slå ihjäl tiden på något sätt iallafall.. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0