igår&idag

Gårdagen:
Hade absolut ingen tid att gå in här och skriva ett inlägg.. vaknade runt kvart i åtta men somnade såklart om! vid ca tio kommer mami och papi in och väcker mig och halv elva ungefär klev jag upp. väl inne på msn möttes jag av ninni, som undrade om jag hade lust att följa med henne och linus ner till stan, kolla lite bebis kläder till knutten som kommer nångång i juli, samt grejer till barnvagnen. och självklart gjorde jag det, så blev att skynda sig in i duschen och sen föna håret, strax efter det kom dom för att vänta på mig tills jag blev klar, vilket gick fort. sen blev det att kolla runt i affärer ett tag och sedan följde jag med dom hem så jag fick träffa min broder lite (pontus) satt där och pratade och småbusade med linus, han hade hur mycket bus som helst i sig. efter det blev jag skjutsad till bror nummer två. Jimmy, eftersom att dom ändå skulle iväg och fira ninnis mamma. så det blev att sitta hos jimmy och ia och småprata, titta tv och bara umgås.. visst han är dubbelt så gammal som mig ungefär, båda mina bröder, dock är jimmy äldre än pontus men skit samma! jag har iallafall ingen lust att tappa kontakten med mina bröder oavsätt om dom bor hemma eller ej. så därför hade jag lust att träffa honom. istället för att bli skjutsad hem blev jag skjutsad till nathalie där jag egentligen bara skulle hämta cykeln och min jacka, men blev kvar rätt länge, fixade oss, snackade massa skit och hade helt enkelt super kul. stack upp mot stan ungefär vid halv elva och sen träffade vi hennes bror, och två killar (känner dom, men orkar inte nämna namn just nu) sen gick vi hemmåt, vid halv ett.. ca ett cyklade jag först hem så va väl hemma mellan ett halv två. och innan jag la mig tog jag en macka pga oerhört stor hunger ;E hade inte ätit på hela dagen. och sen bums ner i säng och måste somnat fort.

Dagens:
vaknade väl runt nio sådär och mami och papi pratar med mig då, frågade va ja gjorde och om det gick bra att ta sig hem igår, (överbeskyddande) och såklart gjorde det, det! frågade även pappa om jag skulle få en laptop om jag tog det lilla rummet när vi flyttar.. eftersom han sagt det förut, han ska försöka få ihop det, men det är mest att det ska va trådlöst bredband det ska vara, och allt annat, men förmodligen lär jag få det. och platt tv har han även sagt att ja ska få i det rummet isåfall, men såklart får jag inte allt på en gång! alltså en sak i taget eftersom det kostar några tusen. så jag längtar oerhört mycket faktiskt. +att jag får måla mina väggar precis som jag vill =)! well, med både gårdagens och lite av dagens så har det blviti ett ganska långt inlägg har jag sett nu. därför är det väl bäst att sluta skriva nu, kanske kommer mer senare i eftermiddag/kväll!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0