Valborg

happ, skulle umgåtts med nathalie idag, med flera såklart! men hon svarar inte på sms, och hör inte av sig.. så blir väl en tråkig valborg för mig idag. sitta inne och ruttna i det här fina vädret. får se om det blir något annat, än sålänge är ingenting planerat. eftersom hon som sagt inte hör av sig eller ens svarar på sms när jag skriver. sitter iallafall och lyssnar på musik till tusen just nu, försöker roa mig med det.. tvn var absolut inge skoj! provade faktiskt det.
föresten, vet ni vad? :o Elinor har gått och blivit lite hockey nörd ;$ :e. har tittat tre, fyra gånger med papi nu och jag har faktiskt tyckt det varit kul/bra, va man nu säger.. en match var faktiskt igår, sverige - usa och sverige vann med 6-5 tror jag det var ;e somnade i sista perioden.. men fått höra idag av andra i skolan (a) aja, blir inge roligare av att skriva här,, får försöka roa mig med annat.. Ta det lugnt ikväll nu, och var inte allt för onyktra, men ha kul! ;) pussochkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0