what a day^

dagen började bra, var jävligt trött ett tag framåt dagen, men blev till slut piggare. sen fixade jag mig och vid åtta mötte jag alexandra och vi gick runt lite bara.. sen blev det ett jävla helvete, inte mellan henne och mig.. utan en annan sak, bör inte nämnas här, vissa vet va jag menar, men det stannar där! men jag mådde inte bra utav det iallafall, fick dåligt samvete och började gråta, kalla mig fjantig, kalla mig vafan ni vill.. jag bryr mig inte, men handlar det om folk jag älskar klart som fan man blir berörd, speciellt när man själv ställt till det. blev väl förlåten utav båda två sen vilket känns skönt. och har varit lite gladare nu senare timmarna iallafall, inte mycket.. men lite! sen blev det ett helvete igen, men inte om samma sak, utan en mer personlig sak, mina känslor bara bombade mig så att säga.. det har gått snart två år, och han är fortfarande den jag tycker om? varför? well, jag får väl försöka ordna upp mitt liv på ett eller annat sätt.. såhär orkar jag inte ha det, ändring måste det bli.. annars orkar jag inte mer.. dagen har alltså inte alls varit speciellt bra, det enda är väl att jag varit .. är med alexandra, det är nog enda positiva på den här dagen tror jag.. och nu ska ja inte skriva mer här, skiter i't .. puss, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0