yummie, bakar tårta..

hjälper mami att baka min tårta nu, så den är väl klar om.. ja, inte alls länge kvar faktiskt, en halvtimma kanske! (a) så himla gott alltså! fått massa grattis sms, samt något telefonsamt idag. finns inte något speciellt intressant att skriva just nu, jag bakar ju som sagt var tårta med mami, Marängtårta för er som undrar.. ena halvan ska vara banansmak och den andra jordgubb, ojojoj! ska väl in och duscha här innan tårtan blir helt klar, och fixa till mig lite.. även om det bara är familjen, inte det att jag ska göra mig fin, utan känna mig fräsh så att säga! moster inger kanske skulle komma sen, ingenting bestämt. så jag vet absolut ingenting än..
under lovet har jag bestämt mig för att plugga arslet av mig så jag kommer ikapp med en hel del ämnen jag ligger efter i, jag kommer ju självklart inte göra klart allt, det kommer jag inte hinna med, men ta en sak itaget, och göra det klart i min egen takt, och då menar jag pluggtakt inte att lägga undan och skita i det takt om ni förstår vad jag menar? .. även att jag kanske ska till malmö, vilket heller inte är helt bestämt ännu! vi får se vart allt leder, men nu ska ja fortsätta min bakning, eller ja.. rättare sagt gör mami allt jobb, men ja hjälper till lite grann ;$ 

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0