090205

jag mår sjukt illa just nu, suttit framför tvn och tittat på en film "and then came love" och till det har jag suttit och tryckt i mig godis, inte alls mycket. men ändå är min mage så full att jag skulle kunna spricka om jag åt något mer! jag var som sagt var inte i skolan idag, och hoppas jag slipper imorgon.. orkar verkligen inte -mår inte så bra, hoppas ja får stanna hemma! och vi har nu bara nästa vecka kvar, sen har vi sportlov! underbart. sitter och knarkar musik som vanligt, skulle aldrig klara mig utan musik tror jag.. dags att sluta skriva, är helt tom i huvudet..
puss!

sötungar, ni är två av få som får mig bli glad!
jag saknar er über mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0