090207

helg och jag vaknar runt sju, åtta? men jag hade tur som lyckades somna om efter en stund så vid tio ungefär gick jag upp, men vaknade kanske halv. för mig känns det nästan som söndag bara för jag var hemma från skolan torsdag - fredag.  vet ni vad, jag önskar att jag hade bra sångröst.. min verkligen suger! och jag älskar att sjunga, bra kombination va? och jag är väldigt sugen på att resa utomlands faktiskt, frida och jag har pratat om att resa utomlands nästa år.. och om det blir av, så längtar jag redan! först och främst ska jag till kreta nu i augusti såklart! :)  och en sak är säker, jag verkligen saknar mallorca, det var så jäkla fint där vi var!  aha, jaja.. inge mer snack om det, eller inge mer snack om något alls faktiskt just nu, så ha en bra lördag! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0