090209

måndagsmorgon, jag gillart inte.. för det första har jag inte alls sovit bra inatt, tittade på klockan vid ett inatt, och somnade kanske vid två.. efter det vaknar jag halv fyra och är rätt pigg, men har ingen lust att gå upp eftersom jag kunde sova tre timmar till.. så från halv fyra har jag knappt sovit, vaknat till direkt när jag somnat nästan.. allt har varit lite åt skogen! +att jag har oerhört ont i min rygg och nacke, det gör inte saken bättre.. just nu mår jag illa också, usch! jag hatar det här, men det är trots allt sista veckan innan lovet nu, bäst att ta tag i det här och gå till skolan.. nu har jag bara en halvtimma kvar innan bussen till busstationen går så det är bäst jag fortsätter med mitt, ska hinna platta håret, sminka mig och borsta tänderna! men de ska nog funka :)  have a nice day people..


förstår inte hur en människa kan vara så jävla fin!
tom kaulitz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0