090215

herregud, det är lov och jag vaknar vid åtta? som igår, vaknade tio i nio ungefär.. men jag har haft turen till att kunna somna om, iallafall idag.. igår var det inte lika lätt. och pappa har kommit in till mig båda mornarna, och idag sa han att jag inte skulle vända på dygnet, han hade glömt att jag hade lov, så när jag sa det fick jag sova mera :).. har ätit frukost för en liten stund sedan, och gud vad jag blev mätt och mår illa. fy! gud, jag tror det är dags för mig att börja med pluggandet idag eftersom jag kommer vara upptagen nästan hela veckan med annat.. på onsdag ska jag och linnéa hem till mimmi i lindesberg och umgås med henne. kommer hem på torsdagen när vet jag inte. sen på fredagen kommer frida hit och stannar till måndag. så jag kommer städa resten av torsdagen och innan jag måste ta bussen till örebro på fredag. då jag ska möta upp frida! det här ska bli ett av dom bästa lovena på länge! jag är sjukt taggad ska jag lova er. yeah!  nejdu, sitta här och ruttna bort har jag ingen lust att göra, ska väl lägga mig och titta film/tv en stund och börja med läxorna lite senare och kanske ta och städa mitt rum.. pussochkram!

tokio hotel som småttingar!
Gustav16 Tom15 Bill15 Georg17
i think?.. det borde vara så iallafall eftersom
detta var år 2005 och nu är det 2009, fyra år senare!
vilken ålder dom än är i så går min kärlek fullt ut till dom!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0