090217

ännu en dag då jag vaknar tidigt, men fortfarande har jag haft turen att somna om några timmar. när jag vaknade såg jag att nathalie hade ringt och smsat, och svarade och sedan ringde jag upp henne efter någon minut. hon ska ta bussen hit om en halvtimme pga att hon inte hade något att göra. och själv har jag nyss klivit upp så än hittar jag inte på något, hon vill också att jag ska med till gårn, (hon bara ääälskar guitar hero) hah..men det är roligare hos kusin alexander, eftersom han har det nya med trummor, mikrofon och självklart gitarr :) hör också att emelie och sebastian är sjuka, hostar och grejer hela tiden, stackare! <3än är jag frisk iallafall. nej, nu ska jag ta och försöka stoppa något i magen.. vi hörs sen :) puss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0