090223

har kommit hem från skolan för en stund sedan.. mår inte bra så jag fick gå hem. tänkte först åka hem efter svenskan, men kom på att vi hade matteprov, så jag fick lov att stanna tills dess. men olyckligtvis förstod jag inte ett piss utav provet. har inte alls gjort klart kapitlet man ska ha gjort för att klara provet, så jag lämnade in efter en fråga och sa att jag ville prova en annan dag pga det. och jag fick gå från lektionen och ta första bästa buss hem.

nu har frida åkt hem också, stackarn fick ta buss hem till borlänge pga trasigt tåg! det lät ju inte alls mysigt.. kommer ju sakna henne som tusan, för nu kommer vi förmodligen inte ses på ett bra tag igen.. skola och grejer hela tiden! jobbigt.. nej nu ska jag ta och se vad det är på tv, orkar inte sitta här..  hoppas ni haft en bra dag. puss!


låt mig åka nu, jag vill ha värme..
orkar inte med den här kylan längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0