090225

tre dagar kvar utav denna månad, och tre dagar kvar till elinM fyller år. Grattis!  sitter hemma hos faster och kusin just nu, inte varit i skolan idag, är ju som sagt var sjuk fortfarande. roliga var att ja vaknade före dom två skulle upp imorse för att fixa sig till skolan/jobbet, så jag tog mig upp och satte mig med dom vid köksbordet en stund. efter det lade jag mig och sov några timmar till och vid tolv ett så tog ja mig ett bad. sen började jag bädda sängar och fixa lite här. nu sitter alexander och tränar på gitarren. och jag fortsätter nysa på.. inte ett dugg mysigt faktiskt. vill inte alls gå till skolan imorgon och på fredag. orkar inte, tappar alltid luften när jag håller på med böcker och sitter i bussen.. varför vet jag inte, men jag får iallafall svårt att andas. inte mysigt! och nej nu ska ja inte tråka ut er med mer.. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0